بستن
FA EN AR RU FR CHI

نحوه درخواست پست الکترونیک دانشگاه

نحوه درخواست پست الکترونیک دانشگاه


نحوه درخواست پست الکترونیک دانشگاه

  •  نحوه ایجاد ایمیل برای دانشجویان مقطع دکتری و ارشد :
کلیه اطلاعات دانشجویان مقطع دکتری و ارشد (روزانه -شیانه -پردیس بین الملل -مجازی ) بعد از تکمیل مراحل ثبت نام در آموزش دانشگاه ، در سامانه ایمیل دانشجويي ثبت می گردد و دانشجويان می توانند پس از اطلاعیه مرکز در مورد فعال شدن ایمیل دانشجویان بدون مراجعه حضوری و از طریق لینک زیر اقدام به دریافت ایمیل دانشگاهی نمایند .

*** : لطفا توجه فرمایید ایمیل دانشجویان بعد از دریافت اطلاعات تکمیلی از اداره آموزش دانشگاه و حدودا از تاریخ 10 مهر فعال خواهد شد .

webmail.guilan.ac.ir در صورت برخورد با موارد زیر : 1- هنگام ثبت نام شماره دانشجويي شما مورد تایید قرار نگرفت. 2- مقطع تحصیلی شما نادرست درج شده است . 3- ایمیل تاییدیه دریافت نکردید . لطفا حضورا به مرکز آموزشهای مجازی واقع در طبقه همکف سازمان مرکزی - آقای مهندس ساغری و آقای مهندس منصف مراجعه نمایید.