دانلود کانکشن اینترنت
حساب کاربری اینترنت دانشجویان
حساب کاربری اینترنت دانشجویان
حساب کاربری کارکنان و اساتید
مشاهده میزان مصرف و تغییر رمز اینترنت
درخواست کاربری سامانه ها (اعضای هیات علمی)
جدول سرویس حجمی اینترنت

کاربران ذیل می توانند از مرکز فناوری اطلاعات حساب کاربری اینترنت دریافت نموده و از خدمات مرکز بسته به نوع حساب کاربری خود استفاده نمایند:

  • اعضای هیات علمی
  • دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه که در حال تحصیل می باشند
  • کارمندان دانشگاه(رسمی، پیمانی، قراردادی)
  • به سایر افراد در صورت درخواست واحدهای ذیربط و موافقت حراست دانشگاه  حساب کاربری موقت داده می شود.

نوع و میزان استفاده از خدمات مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات برای هر یک از گروههای کاربری فوق طبق جدول سرویس حجمی اعلام شده از سوی مرکز فناوری اطلاعات متفاوت است .

مقررات عمومی

  • به هر شخص تنها یک حساب کاربری داده می شود.
  • شخص درخواست کننده مسئول هر گونه سوء استفاده از حساب کاربری می باشد
  • کابران بدون اطلاع مرکز کامپیوتر اجازه واگذاری حساب کاربری و یا امتیاز استفاده از خدمات به دیگری را ندارد و در هر صورت درخواست کننده خدمات مسئول هر گونه استفاده نابجا خواهد بود.
  • استفاده کننده از خدمات مرکز ملزم به رعایت قوانین عمومی دانشگاه و قوانین دولت در زمینه فضای سایبری می باشد .
  • دانشگاه مختار است در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده از حساب کاربری بدون اخطار قبلی اقدام به تعلیق و یا حذف حساب کاربری نماید.

امنیت

  • مرکز کامپیوتر تمام سعی خود را برای ارائه یک سرویس مطمئن و امن انجام می دهد ولی مسئولیت نگهداری کلمه عبور به عهده کاربر است.

اعتبار حساب کاربری

  • حسابهای کاربری دانشجویی در تمام مقاطع تا هنگام فارغ التحصیلی یا لغو مجوز تحصیل در دانشگاه فعال می‌باشد.
  • حساب کاربری دانشجویان پس از فارغ التحصیلی  حذف خواهد شد .
  • ساخت حساب کاربری برای دانشجویان فارغ‌التحصیل امکان پذیر نیست.
  • حساب کاربری دانشجویانی که ارتباط آنها با دانشگاه به طریقی غیر از فارغ التحصیلی (اخراج، محرومیت، انصراف، جابجایی و ..) به پایان برسد حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ قطع ارتباط  فعال خواهد بود.

موارد زیر منجر به بسته شدن حساب کاربری می شوند:

  • هر فرد فقط یک حساب کاربری شخصی می‌تواند داشته باشد. در صورت دریافت بیش از یک حساب کاربری، یکی از حسابها حذف خواهد گردید.
  • اتمام مدت اعتبار یا ترافیک ماهانه حساب کاربری.
  • استفاده از حسابهای کاربری سایر کاربران
  • استفاده از حسابهای کاربری به منظور صدمه زدن به سرویسهای دانشگاه و یا مزاحمت برای کاربران دیگر.
  • قرار دادن حساب کاربری خود در اختیار دیگران.
  • عدم رعایت قوانین عمومی
  • آیا از این سرویس در همه جای ایران می توان استفاده کرد؟

    بله،  شما در هر جای ایران که باشید می توانید از این سرویس استفاده کنید.
  • آیا با این سرویس هیچ نیازی به اکانت اینترنت نمی باشد؟

    برای استفاده از این سرویس شما باید یک اکانت اینترنت از قبیل Dial Up یا ADSL یا … داشته باشید. این سرویس به معنای داشتن اینترنت نیست. بلکه در کنار اینترنت شما کار می کند.
  • آیا هزینه ای به قبض تلفن اضافه نمی شود؟

    خیر با این روش هیچ هزینه ای بر تلفن اضافه نمی شود. این روش به خط تلفن شما هیچ ارتباطی ندارد.
  • آیا برای وصل شدن نرم افزار خاصی مورد نیاز می باشد؟

    خیر،  فقط یک کانکشن ساده به حجم ۲ کیلوبایت!
  • در کانکشن Username، VPN و Password را چگونه تهیه کنم ؟

    برای گرفتن username و password به قسمت حساب کاربری مراجعه نمایید.
  • خطاهای VPN: خطای ۶۹۱

    مربوط به خطای Username و Password می باشد .
  • خطاهای VPN: خطای ۷۱۸ و یا خطاهای از نوع ۷۰۰

    مربوط به تنظیمات VPN Connection می باشد ، تنظیمات VPN‌ را مجددا بررسی کنید .
  • خطاهای VPN: خطای 800

    دقت کنید که شما باید ابتدا به اینترنت متصل شده باشید و بعد به کانکشن VPN متصل شوید. کانکشن VPN به تنهایی شما را به اینترنت وصل نخواهد کرد

    چند دلیل برای این خطا وجود دارد یکی این که اینترنت خودتان قطع شده، ولی در ظاهر این برای شما محسوس نیست. کافی است یکبار اینترنت اصلی خودتان را قطع کرده و دوباره وصل کنید.

    همچنین باید پورتهای مربوط به سرویس VPN از طرف سرویس دهنده شما باز باشد و یا یک نرم‌افزار (Firewall) مانع از برقراری اتصال سیستم شما به server می شود.

  • خطاهای VPN: خطای ۶۷۸و ۷۶۹

    مربوط به تنظیمات فیزیکی و اتصالات کارت شبکه است .
Responsive Image